måndag 20 februari 2012

Hej!

Inget inget att göra!!!

Allt är så tråkigt så jag tror att jag dör!!! Jag har ont i huvet och värsta hostan, och inte nog med det!!!
Jag tänkte göra mina skämt på klassfesten och nu tror alla att jag är kär i en kille jag inte är kär i!!!!

Vad hände:
Ja, varje gång det är klassfest eller något brukar jag skämta med någon kille. Vad var det för skämt undrar ni? Jo, jag frågar dem om dem vill bli ihop (fast jag inte vill det). Men ingen brukar ta mig på alvar så det är bara att köra på med mina skämt, jag skriver ner alla killars namn på lappar och den lapp jag tar blir den killen som blir skämtad!!!
Men denna gång gick allt över styr!! Det värsta som kunde hände....
DEM TOG MIG PÅ ALVAR!!!!
Jag bara OMG! Jag dööör!!!!!!!! Och den här killen trodde på mig och alla andra! Och det här var andra gången!
Varför kan alla inte sluta ta mig på alvar. Kan inte bara alla tro att jag skojar.

Vad gjorde jag idag:
Ingenting, eller lite iallafall fall!

HEJ DÅ!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar