måndag 20 februari 2012

Historia om mig!!

Mig:

Jag heter Nicole och är 11 snart 12 år. Eller snart och snart jag fyller år den 29 augusti. Jag älskar Mange Makers som typ alla vet.

Mina polare:
Min tvilling polare vi är inte tvillingar, men i säger så bara för vi är födda på samma dag och samma sjukhus! Mina andra kompis är Eric saade och häst galen. Alltså inte galen galen. Om hon skulle vara galen galen skulle hon snacka om Eric och hästar helatiden. Min sista kompis eller inte min sista kompis jag har ju många kompisar. Men jaja min sista kompis har super långt hår och hon älskar Taylor lutner.

Mina ex polare:
En tjej som ljuger för att smöra för ***** (får inte skriva namnet). Och sen när ***** vill bli vän med mig vill också H**** vara vän med mig!! För mig är hon inget annat än en skörare och ljugare.

Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar